فيشي:Game of Thrones 2011 logo.svg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيپيديا

لفيشي لأصلي(فيشي SVG، ب أبعاد 1,000 × 123 پيكسيل، تّيساع د لفيشي: 21 كيلوبايت)

هاد لفيشي جاي من ويكيميديا كومنز و يمكن تخدّم ف پروجيات خرين. لوصف لي كاين ف صّفحة د لوصف د لفيشي مكتوب لتحت.

ملخص

الوصف
English: Logo from the television program Game of Thrones.
Français : Logo de la série télévisée Le Trône de fer.
Polski: Logo serialu telewizyjnego Gra o tron.
Русский: Логотип телесериала «Игра престолов».
Українська: Логотип телесеріалу «Гра престолів».
التاريخ Originally uploaded on April 21, 2011 to Commons
المصدر Self created, design from the shows intertitle
لكاتب Uploaded to Commons by Xeworlebi, self created
الترخيص
(معاودة د تخدام هاد لفيشي)

This image, or text depicted in it, only consists of simple geometric shapes and text. They do not meet the threshold of originality needed for copyright protection, and are therefore public domain. Although it is free of copyright restrictions, this image may still be subject to other restrictions. See WP:PD#Fonts or Template talk:PD-textlogo for more information.


This work contains material which may be subject to trademark laws in one or more jurisdictions. Before using this content, please ensure that you have the right to use it under the laws which apply in the circumstances of your intended use. You are solely responsible for ensuring that you do not infringe the rights to this trademark. See our general disclaimer. The use of this trademark does not indicate endorsement of the holder by Wikimedia Commons or the Wikimedia Foundation, nor vice versa.

ترخيص

Public domain
تتألَّف هذه الصورة من أشكالٍ هندسيَّة بسيطةٍ لا غير وقد تحتوي على نصٍّ بسيط، وهذه العناصر لا تتجاوز عتبة الأصالة، ولذلك فإِنَّ هذا العمل يقع في النِّطاق العامّ.
Trademarked يحتوي هذا العمل على موادٍ يُمكِن أَن تخضع لقوانين العلامات التجارية في واحدةٍ أَو أَكثر مِن الولايات القضائيَّة. قبل استخدام هذا المُحتوَى، تأكَّد مِن أَنَّ لديك الحقَّ في الاستخدام ضمن إِطار القوانين التي تُطبَّق عليك في ظروف الاستخدام. أنت وحدكَ المَسؤُول عن ضمان أَلا تَعتدي على حقوق مالِكي هذه العلامة التِّجاريَّة. انظر إلى صفحتنا لإِخلاء المَسؤولية العامَّة. لا يُشير استخدام هذه العلامة إلى تأييدٍ مِن أصحاب لويكيميديا كُومِنز أو مؤسسة ويكيميديا، والعكس بالعكس.


لا يُشير هذه الوَسم إلى حالة حقوق التَّأليف والنَّشر الخاصَّة بالعمل المُرفَق؛ لا يزال وَسم حقوق التَّأليف والنَّشر مَطلُوباً، راجع كومنز:ترخيص لمزيدٍ من المعلومات.

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

ليسطوريك د لفيشي

ورك على تاريخ/ساعة باش تشوف هاد لفيشي كيف كان كايبان ف داك لوقت

نهار/توقيتتصغيرالأبعادخدايميتعليق
ديال دابا08:01، 26 مارس 2018التصغير ديال النسخة بتاريخ 08:01، 26 مارس 20181,000 × 123 (21 كيلوبايت)Nikon1803edesign look
16:29، 21 أبريل 2011التصغير ديال النسخة بتاريخ 16:29، 21 أبريل 20111,000 × 155 (24 كيلوبايت)Xeworlebi== Summary == {{Information |description = {{En|Logo from the television program ''Game of Thrones''}} |source = Self created, design from the shows intertitle |date = Originally uploaded on April 21, 2011 to Commons |author =

هاد 1 صّفحات كيخدّمو هاد لفيشي:

التخدام لعالمي د لفيشي

لويكيات التالية كاتخدّم هاد لفيشي:

شوف تّخدام لأعم ديال هاد لفيشي.

ميتاداتا